The Compliment Thread

Discussion in 'Monday Night Combat 360 General Discussion' started by Cheesecakecrush, November 26, 2010.

  1. victorpenningtonrust

    victorpenningtonrust Active Member

    Messages:
    428
    Likes Received:
    114
    cumplemint noontoons not big noon
  2. victorpenningtonrust

    victorpenningtonrust Active Member

    Messages:
    428
    Likes Received:
    114
    cumpilmint to snakedog us buzzer
    untouchablexp likes this.
  3. untouchablexp

    untouchablexp Active Member

    Messages:
    750
    Likes Received:
    80
    Dang
  4. victorpenningtonrust

    victorpenningtonrust Active Member

    Messages:
    428
    Likes Received:
    114
    noob you are mad haha
  5. untouchablexp

    untouchablexp Active Member

    Messages:
    750
    Likes Received:
    80
    Uhid
  6. victorpenningtonrust

    victorpenningtonrust Active Member

    Messages:
    428
    Likes Received:
    114
    noob i never hide
  7. purplescratchy

    purplescratchy Well-Known Member

    Messages:
    1,009
    Likes Received:
    212
    Need someone to teach me Pre Calc 11, we can skype, i toss u some questions and we go through em, will pay will nudes
    untouchablexp likes this.
  8. untouchablexp

    untouchablexp Active Member

    Messages:
    750
    Likes Received:
    80
    Axe ykcyc I know math well enough to understand his bio
    y3434 likes this.
  9. y3434

    y3434 Active Member

    Messages:
    441
    Likes Received:
    194
    If you knew it in latin without googling you're one big nerdy geeky nerd. Narf!
    untouchablexp likes this.
  10. untouchablexp

    untouchablexp Active Member

    Messages:
    750
    Likes Received:
    80
    I'm no nerd m8
  11. untouchablexp

    untouchablexp Active Member

    Messages:
    750
    Likes Received:
    80
    I hope
    Last edited: November 9, 2015
  12. y3434

    y3434 Active Member

    Messages:
    441
    Likes Received:
    194
    Ok maybe you are just an alpha geek like me. So go help Scratch. He taught you Mnc teach him something too.
  13. untouchablexp

    untouchablexp Active Member

    Messages:
    750
    Likes Received:
    80
    Noon tried play in my pub n now hat me
  14. victorpenningtonrust

    victorpenningtonrust Active Member

    Messages:
    428
    Likes Received:
    114
    uhid
  15. y3434

    y3434 Active Member

    Messages:
    441
    Likes Received:
    194
    Yep, nootoons has become yet another gunner that makes me ron&hyde.
    And yet another reason to ban gunners from pubs haha (when I pley wisot my fren) lol joke haha no we need gunners to cheeky style moneyball haha lol.
    untouchablexp likes this.
  16. victorpenningtonrust

    victorpenningtonrust Active Member

    Messages:
    428
    Likes Received:
    114
    you alway hid me noon haha
    y3434 likes this.
  17. hungrypoem

    hungrypoem Active Member

    Messages:
    581
    Likes Received:
    229
    compliments to all the 1000+ weekly players
    feedle likes this.
  18. purplescratchy

    purplescratchy Well-Known Member

    Messages:
    1,009
    Likes Received:
    212
    another one
  19. untouchablexp

    untouchablexp Active Member

    Messages:
    750
    Likes Received:
    80
    Compliment to talented Ykcyc noon .I got a 15% accuracy buff
  20. y3434

    y3434 Active Member

    Messages:
    441
    Likes Received:
    194
    You mean in a-gay's-wing?
    BTW I'm sorry for annoying you guys with my guitar exercises. I wasn't exactly sober.
    untouchablexp likes this.

Share This Page