Hey Leute, ich weiß, das es schon viele Verbesserungsvorschläge gibt, aber trotzdem habe ich noch ein paar: 1. Zu aller erst freur ich mich schon risig auf den versprochenen Transporter und Teleporter, hoffe das beiden gelingt gut. 2. Ich finde, das man im Orbit Raumstationen bauen kann, um seine Sateliten besser zu schützen und man sozusagen die Hoheit über den Weltraum besser erlangen kann. 3. Noch was zum Bugfixen: Bei mir hatte ich das jetzt schon öfter, das der Commander beim schießen auf stehende Bots nich trifft, erst nachdem ich ihn rumgehen ließ.
Soweit ich weiss vorerst mal nicht geplant. Hoheit im Weltraum: Orbital Fighter spammen. Ist bekannt, kann mich schon Anfang Alpha drann erinnern. Wird ziemlich sicher vor Release gefixt. Bug 2349 oder so.
Also eine übermäßige anzahl an Orbitalen einheiten wird es ned geben. Das sich der kampf eher auf den Planeten konzentrienen soll.
Schade, denn es würde einem mehr Möglichkeiten bieten, zum Beispiel könnte man auch orbitale nuke launcher oder sowas eifügen, wäre bestimmt cool.
es gibt seit dem neusten update die möglichkeit nukes von mond zum planeten zu schicken. Ob das auch umgekehrt funktioniert hab ich noch nicht probiert
Hallo, ich habe versucht im englischen einen thread zu finden mit verbesserungsvorschläge, aber scheinabr bin ich dort dauernd falsch. ich hoffe es ist nicht schlimm, dass es in englisch verfasst ist. sonst einfach sagen, Danke Hello, some feedback from me, along the lines of improvement suggestions: overview of units: icons on the screen, to see what buildings and how many are on this/each planet. the same with units, to see how many of them (it's advantageous to find the commander, quickly and easily) for the buildings, by clicking on the icons you zoom in on the building and by repeated clicking switch between them. Make Set distances from the planet, to easily find and select satellites(and other orbit units), without zooming in and out to find them. For example: a bar on the left, showing which zoom distance one is at and click to choose which. Like "Ground", "Orbit", "Planet+Moons", "Solar System". But keep the manual zoom with the mouse-wheel, that's fine! If i select a planet or moon in the Solar-System and scroll in, it sometimes switches to another planet/moon, which is in the way. So it would be easier with the "Distance Bar" only two clicks needed. Being able to freely move in the solar system/space without jumping from planet to planet, to see/find moving units/enemies/missiles A dotted line preview of the route of "Astreas"(?) for example or missiles, plus a time estimate (count down?). When giving a command to "Astreas" to fly to another planet/moon, enable solar system view to choose a planet without manually zooming out, select a planet and zooming in to select a specific spot to land (it's just going to orbit anyway...). So this way you can see the preview line and then a message like "Commander has landed on XYZ". AI-Settings: Be able to set difficulty levels. Maybe even a special setting for AI Commanders to be focused on different tactics e.g. Orbital-Commander, Nuke-Commander. Annihilation-Commander, Bot-Commander, etc. For the Warning Messages: If something is destroyed, please add the name of the planet, where it happened. Enemy contact warnings would be good too. Same for nuclear impacts/detonations. And a Activity Log, to see each message/warning, with a filter to find specific ones. This game is awesome, even though it's in beta! Nice work, love playing! Hope it's not too much to read at once.